دوره های بزرگسال

آموزشگاه نفیسان با استناد به تحقیقات انجام شده بر روی سن یادگیری زبان و تاثیرات سن بر روی سطح یادگیری زبان، دست به اقدامی بزرگ زده است و برنامه‌ی آموزش زبان به بزرگسالان در رده سنی ۱۸ سال به بالا را پایه‌ریزی کرده است.
 
  دوره های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان در آموزشگاه زبان نفیسان مختص بزرگسالان رده های سنی ۱۸ سال به بالا است که از سطح مبتدی تا پیشرفته و بدون کتاب و امتحان بصورت کلاس های ترمیک گروهی یا خصوصی (حضوری و آنلاین) برگزار می گردد.
در این دوره ها با استفاده از شیوه های نوین آموزشی مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی (شنیداری، گفتاری، نگارش، خواندن) آموزش داده می شود تا علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مکالمه زبان انگلیسی، برای ورود به دوره های آیلتس و تافل و شرکت در آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی آماده شوند.
نکته ای که مرکز زبان نفیسان را از سایر موسسات زبان متمایز می کند، بدون کتاب بودن کلاس هاست که اساتید ما با مهارت وعلم ویژه خود آموزش های لازم را ارائه می کنند. از دیگر نکات متمایز مرکز زبان نفیسان که می توان به آن اشاره کرد: برنامه ریزی دقیق تحصیلی به همراه به کارگیری شیوه های مدرن برای برگزاری این نوع دوره هاست.
 
ویژگی‌های دوره:
·         گروه سنی : بزرگسالان (۱۸ سال به بالا)
·         نوع برگزاری دوره : گروهی یا خصوصی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید