آموزشگاه نفیسان با استناد به تحقیقات انجام شده بر روی سن یادگیری زبان و تاثیرات سن بر روی سطح یادگیری زبان، دست به اقدامی بزرگ زده است و برنامه‌ی آموزش زبان به نوجوانان در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال را پایه‌ریزی کرده است.

دوره های نوجوان


دوره های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان در آموزشگاه زبان نفیسان مختص نوجوانان رده های سنی ۱۳ تا ۱۷ سال از سطح مبتدی تا پیشرفته با کتابهای Touchstone و ViewPoint بصورت کلاس های ترمیک گروهی یا خصوصی (حضوری و آنلاین) برگزار می گردد.

در این دوره ها با استفاده از شیوه های نوین آموزشی مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی (شنیداری، گفتاری، نگارش، خواندن) به نوجوانان آموزش داده می شود تا علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مکالمه زبان انگلیسی، برای ورود به دوره های بزرگسال و شرکت در آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی آماده شوند.
نکته ای که مرکز زبان نفیسان را از سایر موسسات زبان متمایز می کند، استفاده از منابع کمک آموزشی معتبر با بهره گیری از اساتید دوره دیده و متخصص تدریس به نوجوانان در محیطی جذاب، پویا و سرزنده است. از دیگر نکات متمایز مرکز زبان نفیسان که می توان به آن اشاره کرد: برنامه ریزی دقیق تحصیلی به همراه به کارگیری شیوه های مدرن برای جذب زبان آموز و علاقه مند کردن زبان آموز به شرکت در کارهای گروهی و کنفرانس ها می باشد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید