دوره بحث آزاد با هدف ارائه فرصتی مناسب جهت تبادل نظرات به زبان انگلیسی طراحی شده است و دارای ساختار ویژه ای می باشد. این دوره که صرفا" برای زبان آموزان دارای سطح بالاتر از متوسط وسطح پیشرفته در نظر گرفته شده است، محیطی شبیه به فضای بحث در دنیای حقیقی به وجود می آورد که علاوه بر به چالش کشاندن معلومات زبانی، اصول بحث کردن و سیر منطقی بحث و استنتاج بطور غیر مستقیم مورد آموزش قرار می گیرد.

بحث آزاد

تعداد جلسات آموزشی در هر دوره 10 جلسه معادل 1 ساعت آموزشی می باشد.
تعداد نفرات در کلاس های بحث آزاد متغیر بوده و سعی بر این است که انتخاب زبان آموزان با توجه به سطح واقعی آنان صورت پذیرد تا از ایجاد اختلال در روال دوره که عدم تساوی سطح زبان آموزان می تواند از دلایل آن باشد جلوگیری به عمل آید.

همین حالا ثبت نام کن

این دوره بصورت یک جلسه یا دو جلسه در هفته تشکیل می گردد و باید توجه داشت شرکت در این دوره بصورت مکمل برای تمامی زبان آموزان دوره های IELTS  و TOEFL توصیه می گردد. در هر جلسه یک موضوع در قالب یک مقاله بصورت مفصل مورد بحث قرار گرفته و موافقین و مخالفین با یکدیگر به بحث پرداخته و استاد در نقش Mediator بحث را به پیش برده و لغات و اصطلاحات مورد نیاز زبان آموزان را در حین بحث ارائه کرده و در انتها پس از نتیجه گیری بحث را به پایان می رساند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید